Genel Sekreterimiz Ali Ramazan Tak başkanlığında, Genel Sekreter Yardımcıları ve daire başkanlarının katılımıyla haftalık koordinasyon toplantısı, Bilim ve İleri Teknoloji Araştırma Merkezi (BİLTAM)’da gerçekleştirildi.
Toplantıda, üniversitemizin idari birimleri tarafından yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, devam eden projeler, planlanan faaliyetler ve birimler arası koordinasyon gerektiren konular ele alındı. Üniversite genelinde sürdürülen hizmetlerin daha etkin ve verimli şekilde yürütülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunularak mevcut süreçler gözden geçirildi.
Katılımcılar, sorumluluk alanlarına ilişkin güncel gelişmeler hakkında bilgi verirken, önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek çalışmalar ve planlamalar üzerinde değerlendirmelerde bulundu. İdari hizmetlerin kalitesinin artırılması, yerleşkelerde yürütülen faaliyetlerin koordineli bir şekilde sürdürülmesi ve kurumsal işleyişin güçlendirilmesine yönelik hususlar toplantının gündeminde yer aldı.
Haftalık koordinasyon toplantısı, toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.
